Strona Główna arrow Aktualności miejskie arrow Ogłoszenie o dodatku osłonowym
Ogłoszenie o dodatku osłonowym
Aby skorzystać z dodatku osłonowego, należy złożyć wniosek o jego wypłatę w urzędzie gminy albo urzędzie miasta właściwym ze względu na miejsce zamieszkania.

Szczegółowe informacje na stronie https://www.torun.pl/pl/dodatek-oslonowy-zloz-wniosek

Dodatek osłonowy stanowi kluczowy element rządowej tarczy antyinflacyjnej, który ma zniwelować rosnące ceny energii, gazu i żywności. Zgodnie z zaproponowanymi przepisami będzie on przysługiwał gospodarstwu domowemu, którego przeciętne miesięczne dochody nie przekraczają 2100 zł* w gospodarstwie jednoosobowym albo 1500 zł* na osobę w gospodarstwie wieloosobowym. W przypadku przekroczenia również wniosek można złożyć, a wysokość świadczenia zmniejsza się wówczas według reguły "złotówka za złotówkę". Na przykład przy dochodzie 2200 zł w gospodarstwie jednoosobowym dodatek będzie niższy o 100 zł.


Wnioski można składać elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP - od stycznia 2022 r. do 31 października 2022 r. LUB tradycyjnie (papierowo) - od stycznia 2022 r. do 31 października 2022 r. Wnioski można złożyć:

1. bezpośrednio u pracowników Toruńskiego Centrum Świadczeń Rodzinie w siedzibie przy ul. Batorego 38/40 – pod warunkiem wcześniejszej rejestracji terminu oraz zachowania wszelkich rygorów sanitarnych podczas wizyty w urzędzie;

2. wrzucając wniosek do jednej z urn podawczych zlokalizowanych w przygotowanych dla Państwa punktach:
  • a. w siedzibie Toruńskiego Centrum Świadczeń Rodzinie przy ul. Batorego 38/40 - punkt stały od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00,
  • b. w siedzibie Urzędu Miasta przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 - punkt czasowy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00,
  • c. w siedzibie Urzędu Miasta, przy ul. Poznańskiej 52 - punkt czasowy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.

Spółdzielnia Mieszkaniowa "Na Skarpie"